Čo je potrebné vedieť pred objednávkou
1. Zistite približné množstvo dokumentov: napr. počet krabíc, šanónov, archivačných boxov alebo paliet, prípadne nám pošlite fotografie Vašich dokumentov na skartáciu, aby sme vedeli presnejšie odhadnúť množstvo a poslať Vám vhodné auto na odvoz.
2. V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na tel.č.: +421 902 265 449 a následne nám zašlite objednávkový formulár.
3. Po zaslaní objednávky Vás budeme kontaktovať do 10 pracovných dní a dohodneme si vhodný termín odvozu dokumentov.
4. Dokumenty vložte do krabíc, vriec alebo na palety. Takto pripravené dokumenty je potrebné odniesť k naloženiu na nám dostupné miesto ku vchodu (maximálne 5 m od nášho vozidla). Naša spoločnosť nezabezpečuje vynášanie dokumentov z Vašich kancelárií, priestorov alebo skladov.
5. Zaistite parkovanie 3 t alebo 10 t vozidiel našej spoločnosti v okolí vstupu do budovy.
6. Dokumenty do našich vozidiel naložia naši zamestnanci a aspoň jeden Vami poverený zamestnanec.
7. V prípade odovzdania dokumentov na paletách je potrebné palety naložiť vlastným vysokozdvižným vozíkom do našich dodávok.
8. Po procese skartácie vám vystavíme "Certifikát o skartácii" (jeden certifikát je možné vystaviť iba na jednu firmu a jedno IČO).
Ďakujeme a tešíme sa na spoluprácu.